The Hub

Logo The Hub

Branding

2016

The Hub

El repte

Crear un projecte de branding per una start-up per aprendre anglès a través d'activitats d'oci, lúdiques i esportives.

Material grĂ fic per The Hub

Overview del projecte

The Hub és un nou mètode d’aprendre i practicar idiomes de manera més natural, amena i en contextos realistes. És una comunitat que uneix persones per aprendre idiomes en llocs propers i de confiança: centres cívics, biblioteques, escoles, restaurants… Necessitaven que creéssim un entorn visual des de zero que els ajudés a transmetre el caràcter de la marca.

Manual de marca per The Hub

Aprendre idiomes is fun

Vam optar per identificar The Hub amb un degradat, que ens permetria definir un espectre de colors infinit. D’aquí en podrien néixer subcategories il·limitades, cadascuna identificada amb un color diferent. Alhora, un ventall tan ampli de colors reforçava el concepte d’una comunitat diversa i rica culturalment.

The Hub Ă©s una marca transversal, per aprendre compartint experiències en un context d’Ăşs determinat, com pot ser la mĂşsica, la cuina o l’esport.

Cartell per The Hub

El concepte RGB

Per escollir els colors de marca ens vam basar en l’RGB: el vermell, el verd i el blau són els tres colors primaris en la llum, i són la base a partir de la qual es formen tota la resta de colors. The Hub fa el mateix, amb la suma de tres variables: estudiants, professors i espais, construeix tot un univers de experiències i coneixements.

Vam apostar per variants d’aquests tres colors més vibrants i lluminoses, que ajudaven a que la marca en general es percebés com a una marca moderna, actual i basada a Internet.

Comunitat de The Hub

Una marca que uneix espais, alumnes i professors

The Hub era una nova marca i partíem d’un full en blanc. Necessitaven una identitat visual que plasmés els valors i conceptes amb els que s’identifiquen. Per una banda, volien transmetre frescor, modernitat i diversió. Per altra banda, conceptes com comunitat, compartir experiències i intercanviar coneixements.

El nostre objectiu, doncs, va ser crear una marca que plasmés tots aquests conceptes i ajudés a posicionar The Hub.