Rebujent

Projecte de branding per Rebujent

Branding

Copywriting

Web

2022-2023

Rebujent

El repte

Redissenyar una marca amb 50 anys d'història. Modernitzar-la i evolucionar-la.

Overview del projecte

Rebujent és una constructora i assessora immobiliària amb més de 50 anys d’història. Una empresa familiar que volia mantenir la seva essència però amb la visió de les noves generacions.

Hem creat una nova identitat de marca i web que posiciona Rebujent com a una empresa moderna i amb ambició per apostar per noves tècniques de construcció i sostenibilitat.

Manual d'identitat visual de Rebujent

Logotip antic, dels anys dos mil

Nou logotip

El nou logotip de Rebujent, estrenat l'any 2023

De literal a conceptual: modernitzant el logotip

La nova identitat de marca està basada en formes més netes i simplificades. El símbol, ara molt més conceptual, recupera la versió de fa 50 anys. Una antiga esquadra i plomada, eines típiques de la construcció, reconvertides ara en un símbol que recorda a una casa.

El nou logotip de Rebujent
Color de marca Pool blue (turquesa)
Color de marca Sandy white (blanc trencat)

Avançant amb respecte pel passat

Rebujent és una marca que ja ha patit diversos redissenys al llarg dels anys. Era important que el branding seguís sent identificatiu. Que respectés, en certa manera, la gamma cromàtica i la idea original.

Reformem habitatges singulars en el disseny d'una tanca publicitària

Una nova web que et traslladi a la teva casa ideal

L’UX/UI, el copywriting i el look & feel de la web tenien l’objectiu de fer-te sentir còmode, com a casa. Com si estiguessis a punt de descobrir la teva nova llar o un nou estil de vida en el que emmirallar-te. El SEO també era un aspecte clau en aquesta web, amb el que vam posar focus a l’hora de redactar tots els continguts i estructurar l’arquitectura web.

Disseny UI / UX de la web de Rebujent
Disseny responsive per la web de Rebujent
Demanar pressupost des del mòbil és molt fàcil gràcies al disseny web responsiu