Compoxi

Projecte de branding, naming i identitat de marca per Compoxi

Branding

Digital Design

Web

2018 - Present

Compoxi

El repte

Compoxi va néixer en separar-se d'Airborne Composites. En aquest context, havíem de crear una nova marca i explicar als clients aquesta evolució.

Logotip de Compoxi en negatiu

Overview del projecte

Compoxi va néixer quan els socis de la delegació espanyola d’Airborne Composites van decidir separar-se de la matriu. En aquest context, calia construir una marca robusta i explicar als clients l’evolució que havien decidit fer. Pel que fa a la marca partíem del no-res. Hi havia la necessitat de diferenciar-se de la marca matriu. D’independitzar-se.

Vam començar pel naming per seguir amb la identitat, una nova forma d’expressar-se, i una web on explicar què feien i qui eren.

Manual de marca de Compoxi
Paleta de colors corporatius
Tipografia corporativa del projecte d'identitat de marca

Una identitat que recrea els compòsits

Compoxi desenvolupa productes amb materials compòsits, com la fibra de carboni. Vam crear un naming que permetés situar la marca dins d’aquest sector. Recorrent a la terminació -poxi (que ve de la resina epoxi, amb la que es fan materials compòsits) aconseguíem aquest vincle.

A l’hora de dissenyar la marca, vam seguir amb la mateixa premissa. Vam dissenyar el símbol recreant el tramat de la fibra de carboni. El detall perfecte per crear un logotip amable i proper i, alhora, tècnic.

Instal·lacions de Compoxi al Parc Científic i Tecnològic de Girona
Copywriting per Compoxi

Un web que transmet l'experiència i background d'una nova marca formada per un equip amb un llarg recorregut

Compoxi treballa en diferents mercats: des de l’espacial, l’aeronàutic o l’industrial. Els seus productes han arribat fins a 107 milions de kilòmetres de distància de la Terra, però també els trobem a peu de carrer. Aquest llarg recorregut el vam il·lustrar amb aquesta gràfica.